Otvaranju novog železničko-drumskog mosta preko Dunava kod Novog Sada, a na mestu nekadašnjeg Žeželjevog mosta, nije prisustvovao i njegov projektant Aleksandar Bojović.
Cestitke I CELOM timu koji je doprineo gradjenju mosta!!! Glavni inzenjer jeste, cesto, najistaknutiji lik u celom projektu ali I tim koji je ucestvovao u projektu je jako, jako, vazan. Bez tima ne bi bilo uspesnog projekta. Sam inzenjer ne moze da uradi posao zato treba svima cestitati. Nismo svi glavni inzenjeri, ali mozemo da uradimo svoj deo posla cestito. I to je vrlo vredno.
Kao kad se Nole, sa peharom u ruci, zahvaljuje svima od sponzora, preko organizatora turnira, publike, do hvataca loptica.
Smehotresna olimpijada, čovek je lepo rekao da je pozvan i očekivan a onda je umesto da odmeh ide tamo gde treba na VIP ulaz one je krenuo partizanskim stazama. Svako normalan je znao da će za otvaranje biti haos pa i on ali je ipak odlučio da kasno krene i još na način na koji je to uradio. Zvao je pomoć u onom haosu da ga dovede i onda se buni što neko ne može da ga nađe na mestu gde nema nikakvor repera ili oznake jer je sve izmenjeno a niko ni pristupa do tada nije imao. U svakom slučaju priča je smešna a inženjer se izblamirao iz sve snage.
Predpostavljam da Profesor čita komentare ili bar neko njego.
Nije mi jasno,
Dali je PRIVREMENO Rešenje,na Novosatskoj Strani Mosta.
Da Nasip za Koloseke ide udesno zbog drugog Koloseka?
Koji trenutno nije u upotrebi!
A,Koji ima pravac na Stari Kolosek pravo!
Jer su kordinate ostale stare i ostao je stari 5(peti)stub!
A,Proširio se za jedan kolosek.
Dali će se Stara Pruga Prilagođavati Mostu!?
Ili će ostati da se IZMEĐU MOSTA I NADVOŽNJAKA,
KOLOSECI KRIVE i PRLAGĐAVAJU STAROM KOLOSEKU!?
https://www.youtube.com/watch?v=96r3QfpAvDU
U svemu se slažem sa vama Ali verujem da je projektant Bojović radio za platu koja je ista ili bliska plati koju traže vozači GSP u Beogradu Tu je razlika Usvetu bi to debelo naplatili Gospodin Bojović zaslužuje POSTOVANJE zbog načina na koji je reagovao Nažalost u svom poslu mora da se dodiruje sa vazduplohovima. Drago mi je da se pri tome nije isprljalo
Ма, шта има он да тражи међу свим тим ваздуплоховима! Он је само пројектовао мост, који ће трајати до следећег НАТО бомбардовања, а они морају: 1, Да одрже говор у ком ће хвалити своје напоре да се тај мост изгради; 2. Да с техничком прецизношћу пресеку црвену траку; 2. Да објасне да то (сечење траке) није мала ствар и да су зато једно 5-6 пута одлагали пуштање моста у саобраћај (колико читам, и сада га прелазе само пешаци и бициклисти) да би прецизно израчунали како најефикасније пресећи поменуту траку; 4. Да објасне како су све тешкоће настале из деловања познатих опозиционих првака (Ђилас, Јанковић, Јеремић); 5. Да спомену како ће нас ускоро чекати никад у историји веће пензије, а плате ће у кабловскомотачким фирмама вероватно скочити с 200 на 205 евра до краја 2020, ако власт успе да сузбије деловање већ поменутих опозиционара.
BB
04.09.2018 • 22:11
Gledao sam PBS dokumentarac
o gradnji mostova u Njujorku. Izuzetan program, puno toga je opisano iz inzenjerske perspective. Puno ulozenog znanja, truda, nervoze ... Neko u filmu rece, "da bi bio dobar bridge engineer treba da imas 50 godina iskustva u tom poslu"! Ja tumacim, to je ilustracija koliko je znanja i truda potrebno da se takav projekat valjano uradi.
Vracam se filmu. Pocetkom 20. veka zavrsavali su jedan od mostova I glavni projektant je bio pozvan na ceremoniju otvaranja mosta. Kola u kojima se vozio, u pocasnoj povorci, su bila 17. po redu!! Ispred njih su bili politicari, biznismeni, I slicni.
Prvo sam (mozda zato sto sam inzenjer), bio zaprepascen ne-fer tretmanom prema glavnom projektanu. Posle par godina, cini mi se da sam shvatio, ljudi koji vode biznis (iz perspektive projekta) su ipak vazniji od inzenjera. Inzenjer je onaj koji pruza inzenjersku uslugu (kompleksnu ili jednostavnu ali uslugu biznisu). I nemojte me pogresno shvatiti. Ja jako cenim inzenjersku struku I vrlo sam ponosan sto se bavim inzenjerskim poslom.
To su moja dva centa.
Lep pozdrav iz bela sveta.
Pa u pravu ste da je na delu trivijalizacija intelektualaca i debilizacija celokupnog stanovništva u celom svetu. Pre sto godina su ljudi u novinama čitali šta veliki mislioci i naučnici misle o raznim stvarima. Danas prate Kardašijane i slične.
Naša nota svemu tome je što smo mi u svim tim lošim stvarima prilično napredni.
Поштовани к2, другачије мишљење није само себи сврха и нема сврхе да браниш свој безумни став вређајући и понижавајући пројектанта највећег моста у Србији по својој носивости.
Инжењера Бојовића је протокол заборавио, а ти се трудиш да за додатно понизиш.
Подржавам идеју да се мост зове Бојовићев мост јер је стварно фантастичан у сваком погледу.
Све честитке поштованом колеги Александру Бојовићу за изузетан пројекат, у моје име а мислим и у име огромне већине Новосађана.
u medjuvremenu zazidan pa onda pokusava kroz rupu u ogradi kroz koji ne moze da prodje i kad shvata da nece stici zove uciteljicu i kaze joj da ce mahati da ga ona vidi i dodje po njega i odvede ga na binu posto on iako djak skole ne zna gde je...ali ni uciteljica ne stize da mu pomogne i on posle sav srecan ne stize na predstavu na koju i onako nije hteo da ide ali se posle svima zali kako nike mogao da dodje do binr posto je bilo jako puno djaka a on nije znao gde je posto je prvo mislio da je na krovu skole ali ipak nije bila tamo pa posle nije stigao da je nadje...
Ne vidim razlog zasto je organizator proslave morao da obezbedi prisustvo arhitekte ako on sam po svom priznanju prvo nije ni hteo da dodje na proslavu ?! Po meni je to njegova sramota...drzava nam je takva kakva je, narod je takav kakav je pa ako mu se nesto od te dve stvari ne svidja neka ode recimo u Norvesku da projektuje... Meni licno vest da nije hteo da dodje na proslavu bi bila sasvim dovoljna da uopste ni ne obratim paznju na to sto nije ni dosao, posle svih mogucih peripetija oko snalazenja u prostoru i vremenu... ali dobro ipak se covek predomislio pa da onda i mi nastavimo ovu nasu polemiku... sto se tice mog "ponizavanja" mogu samo da kazem da ja ovde uopste ne komentarisem njegovu struku niti njegov rad nego njegovu nesposobnost da nadje vip ulaz na most a sto je posle predstavio kao toliko tezak i komplikovan zadatak kao da je u partizanskom filmu trebao da postavi eksploziv na stub mosta punog nemaca pre nego sto naidje voz sa oruzijem.... sve u svemu on mi deluje kao djak iz skole u kojoj se neka svecanost dugo vremena organizuje i na dan svecanosti on ne moze da nadje binu...prvo je naseg djaka udarila trema kako ce da odrecituje svoju pesmicu i onda odlucuje da ni ne dodje na predstavu posto to i onako ne ulazi u prosek ali ubrzo shvata da ce svi doci i da bi i on trebao da se pojavi... e onda na dan priredbe prvo pokusava da prodje kroz produzeni boravak da bi usao u skolu ali shvata da su vrata zakljucana, posle ide na sporedan ulaz koji je u medjuvremenu
Мени нису јасне две ствари. Како то да се није снашао и нашао се са возачем?! Па нике ваљда кренуо у 5 до 12 ?! Друго, какав је то човек илити инжењер који пројектује мост а нигде посебне бици стазе нити погледа на Дунав када преко њега прелазите мостом?! Био сам скрхкан када сам колима прешао преко њега јер сам схватио да следећих 100 година нећемо добити ништа боље у Новом Саду
o gradnji mostova u Njujorku. Izuzetan program, puno toga je opisano iz inzenjerske perspective. Puno ulozenog znanja, truda, nervoze ... Neko u filmu rece, "da bi bio dobar bridge engineer treba da imas 50 godina iskustva u tom poslu"! Ja tumacim, to je ilustracija koliko je znanja i truda potrebno da se takav projekat valjano uradi.
Vracam se filmu. Pocetkom 20. veka zavrsavali su jedan od mostova I glavni projektant je bio pozvan na ceremoniju otvaranja mosta. Kola u kojima se vozio, u pocasnoj povorci, su bila 17. po redu!! Ispred njih su bili politicari, biznismeni, I slicni.
Prvo sam (mozda zato sto sam inzenjer), bio zaprepascen ne-fer tretmanom prema glavnom projektanu. Posle par godina, cini mi se da sam shvatio, ljudi koji vode biznis (iz perspektive projekta) su ipak vazniji od inzenjera. Inzenjer je onaj koji pruza inzenjersku uslugu (kompleksnu ili jednostavnu ali uslugu biznisu). I nemojte me pogresno shvatiti. Ja jako cenim inzenjersku struku I vrlo sam ponosan sto se bavim inzenjerskim poslom.
To su moja dva centa.
Lep pozdrav iz bela sveta.
Organizator proslave, ko god da je to bio, je morao da se pobrine da se projektant mosta pojavi na otvaranju. Da li da posalje limuzinu ili gugl mapu sa detaljnim instrukcijama gde se prilazi ili sta god drugo. isto I da bude u kontaktu sa zavanicama da im pomognu da se snadju. Glavni projektant (ili bilo koja druiga zvanica) moze da bude star ili ne najboljeg zdravlja osoba. I zato se treba potruditi.
Nasa, vec poznata, lenjost, bahatost, nemar, neprofesionalnost na delu.
"Sta god da radis, sebi radis" kaze nas narod. Tako I ovi organizatori proslave I projektant mosta.
Najlepse cestitke inzenjeru Bojovicu na mostu koji je zaziveo!!
Pozdrav iz bela sveta
@ K2 Objasnili ste sve, slažem se u potpunosti, kao i 80% Novosađana, samo ovaj portal nije namenjen tome, već nekima koji nit vide niti čuju, osim onoga što oni žele, ali ok, imaju pravo na to.
Niti sam clan stranke niti se brinem za njenu popularnost... cim neko drugacije misli odmah se na njega baca kamen po mogucnoscu u glavu.... kaze jedan neistomisljenik po gospodina je trebalo poslati limizinu a da je pazljivo procitao tekst video bi da su kola po njega i poslata ali da je on bio izgubljen kao burek u svemiru i nije vozacu mogao da objasni gde se nalazi?! mozda su trebali pokusati sa helikopterom....kao sto rekoh covek nije mogao da predje 200 metara i to iz vise pokusaja, kao da je ratna linija... meni tako nesto jednostavno nije jasno niti mi je jasan njegov stav sa kojim pocinje obracanje: Na otvaranje mosta mi se nije islo jer sam znao da ce biti festival svega ?! i cega je to bio festival pitao bih ga kad bih imao priliku ? i tako neodlucan je krenuo na otvaranje i to verovatno sto bi narod rekao u pet do dvanaest i onda se potresao sto nije stigao na vreme... sto bi jedan moj poznanik rekao nije wc daleko nego ti nisi krenuo na vreme.... i ovaj tekst mi se ne cini nista drugo nego dobra reklama za balkan ekspres..... i vim neko razmislja drugacije od vecine odmah je clan stranke, bot i ne znam sta sve jos posto ljudi jednostavno ne mogu da prihvate da neko moze i drugacije da razmislja od vecine a da oped nije na " drugoj strani".
...da li ti je palo na pamet, da po stupanju na most pre govorancije, priupitaš ljude oko sebe - gde je projektant. Naravno da nije, jer ti si nemoralna osoba.
Vas ni clanovi rukovodstva stranke i najvatrenije pristalice/clanovi ne hvale u 90% slucajeva, zapitajte se da li je problem u vama ili (svima) drugima...
I od onih nekoliko hiljada na mostu AVu je tapsalo max par stotina
Tako to izgleda kada se bivši radikali i uopšte sve najgore u zemlji dokopa vlasti i prilike da odlučuje o bilo čemu i vodi bilo šta. Neznanje, nekultura, nepristojnost, pompeznost, bahatost , bezobzirnost , neorganizacija , amaterizam...
Poštovanje gospodinu Bojoviću. To što je on u senci pokazuje u kakvom je stanju država i društvo. Ali, mi obični ljudi ćemo pamtiti i poštovati. Siguran sam da mu to najviše znači. Proćiće i ovo jednom . Valjda .
Nije hteo da dodje a onda je krenuo preko Male Krsne na most... Naravno da mu je bilo mesto na tom dogadjaju i to niko ne spori ali svakako je veca njegova odgovornost sto se nije pojavio nego bilo cija druga... Svi su znali da nadju ulaz sem njega i svima je sve bio jasno sem njemu... I sve mi izgleda kao lose reziran film... kao da je trebao da stigne iz jednog dela Bankoka u drugi pa nije uspeo a ne da predje 200 metara.... I onda dezurni dusebriznici odmah bacaju drvljei kanenje po svemu sto ova vlast radi iako je za njeno vreme most zavrsen i predat na koriscenje sto samo svedoci da narodu ne mozes nikada udovoljiti i da bilo sta uradis uvek ce se pre naci desetoro ljudi da to iskritikuje nego jedan da pohvali....
Fala Bozovicu i njegovim pomocnicima kao i svim onim malim i vrednim ljudima, takozvanim, radnicima koji su radili po svim mogucim i nemogucim vremenskim uslovima, usput boreci se za svaki dinar. Nadam se da su ih do kraja isplatili. I nije bitno da li se zovu Perica i jovan ili Pero i Jovo, fala Vam.
Politicari su VIP oni su zasluzni sto su sa nasim parama izgradili most..Oni su ipak najzasluzniji za sve.Ali ako se nesto slucajno lose desi sa mostom e onda ste VI KRIVI GOSPODINE BOJOVICU tada cete vi da gorite na lomaci a politicari ce da pozivaju da vam se najostrije sudi..Zasluge su UVEK NJIHOVE a krivica UVEK OD DRUGOG.
Sramota ! Projektanta su morali dovesti službenim autom i trebao je biti u redu pre Vučića.
Bagri SNS je bitno da je tu njegovo veličanstvo i njegove ulizice a za projektanta nema mesta.
Samo zbog ove priče, predlažem da mi Novosađani pokrstimo ovaj most "Bojovićev most", kako god ova vlast pokušala da ga nazove. I Žeželj je prezime projektanta prethodnog mosta. Da im narednih 50 godina pokažemo kako se tretira jedan gospodin čovek.
Da je zaista postojala VOLJA i ŽELJA da bude prisutan - uradio bi to. Ovde je pokušaj (uspeo) da ne odbije poziv ali da ukaže da zbog tuđih propusta nije mogao da stigne.
U prevodu - nije želeo da se slika sa jednim pravnikom i njegovom ministarkom građevine - diplomiranim ekonomistom !
A šta mislite zašto su dovozili sendvičare autobusima?
Zato što i pored hvale o "44.000 članova u NS", nisu mogli nakupiti dovoljan broj ljudi. Po pet puta su pozivali telefonom članstvo i simpatizere, ali slab odziv ...
Bojoviću, ne daj se! Proći će i ovo. Glavu gore, zaslužio si ...
Koja glupost ! Penje se na most sa strane Aurore, na prugu ?? Pesacka staza je sa druge strane tako da ovaj tekst nije tacan i nije ga projektant pisao.
A ceo protokol iz pokrajine je bio i svi se lepo omastili,samo iz zgrade banovine je bilo 47 sluzbenih skoda!!!!!!..Sram vas bilo preletaci i bivse zutare....
Očigledno je da pristojni ljudi ovoj garnituri ne trebaju. Nisu im trebali ni Novosađani, nego su autobusima dovezli svoj dekor, verovatno dobrano zaplašen i obučen kako se treba ponašati u Njegovom prisustvu, a sve radi širenja propagande preko teve dnevnika. Gospodinu Bojoviću želim sve najbolje i nadam se da ću i ja jednom krenuti da pređem preko novog mosta. Ovih dana mi se nešto ne ide jer čekam da splasne napredna euforija.
Zar niko, ama baš niko nije primetio da nema projektanta g. Bojovića?
U normalnim zemljama glavni projektant i svi ostali radnici stoje na počasnom mestu.
Uostalom, šta bi ovi vredni ljudi radili pored profesionalnih otvarača svega i svačega.
Svaka čast gospodinu Bojoviću! Nisam od početka pratio njegovo obraćanje forumašima na NSBuild, već sam se priključio negde pred kraj, sasvim slučajno, ali toliko kvalitetna, prijatna i nadasve gospodstvena komunikacija je zaista nešto što je postalo retko na ovim prostorima.
Gospodine Bojoviću, nemojte se previše sekirati zbog Vašeg "neuspeha" da pristupite otvaranju mosta. Na kraju, za sve one koji su bili na njemu, Vi ste ipak veličina. Vi znate čiji je most, a znamo i mi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Projektant novog mosta otkrio zašto nije bio na otvaranju i kako je bezuspešno pokušao da i on bude VIP
Autor: 021.rs/NSbuild
Novi Sad
•04.09.2018.
•11:00 > 11:00
Komentari 65
Mile
PERICA####
Ti očigledno,nisi taj!?
/
BB
Cestitke I CELOM timu koji je doprineo gradjenju mosta!!! Glavni inzenjer jeste, cesto, najistaknutiji lik u celom projektu ali I tim koji je ucestvovao u projektu je jako, jako, vazan. Bez tima ne bi bilo uspesnog projekta. Sam inzenjer ne moze da uradi posao zato treba svima cestitati. Nismo svi glavni inzenjeri, ali mozemo da uradimo svoj deo posla cestito. I to je vrlo vredno.
Kao kad se Nole, sa peharom u ruci, zahvaljuje svima od sponzora, preko organizatora turnira, publike, do hvataca loptica.
Pozz
Limun
sace izbori
PERICA####
Nije mi jasno,
Dali je PRIVREMENO Rešenje,na Novosatskoj Strani Mosta.
Da Nasip za Koloseke ide udesno zbog drugog Koloseka?
Koji trenutno nije u upotrebi!
A,Koji ima pravac na Stari Kolosek pravo!
Jer su kordinate ostale stare i ostao je stari 5(peti)stub!
A,Proširio se za jedan kolosek.
Dali će se Stara Pruga Prilagođavati Mostu!?
Ili će ostati da se IZMEĐU MOSTA I NADVOŽNJAKA,
KOLOSECI KRIVE i PRLAGĐAVAJU STAROM KOLOSEKU!?
https://www.youtube.com/watch?v=96r3QfpAvDU
Japaja
Мудрац
dule
04.09.2018 • 22:11
Gledao sam PBS dokumentarac
o gradnji mostova u Njujorku. Izuzetan program, puno toga je opisano iz inzenjerske perspective. Puno ulozenog znanja, truda, nervoze ... Neko u filmu rece, "da bi bio dobar bridge engineer treba da imas 50 godina iskustva u tom poslu"! Ja tumacim, to je ilustracija koliko je znanja i truda potrebno da se takav projekat valjano uradi.
Vracam se filmu. Pocetkom 20. veka zavrsavali su jedan od mostova I glavni projektant je bio pozvan na ceremoniju otvaranja mosta. Kola u kojima se vozio, u pocasnoj povorci, su bila 17. po redu!! Ispred njih su bili politicari, biznismeni, I slicni.
Prvo sam (mozda zato sto sam inzenjer), bio zaprepascen ne-fer tretmanom prema glavnom projektanu. Posle par godina, cini mi se da sam shvatio, ljudi koji vode biznis (iz perspektive projekta) su ipak vazniji od inzenjera. Inzenjer je onaj koji pruza inzenjersku uslugu (kompleksnu ili jednostavnu ali uslugu biznisu). I nemojte me pogresno shvatiti. Ja jako cenim inzenjersku struku I vrlo sam ponosan sto se bavim inzenjerskim poslom.
To su moja dva centa.
Lep pozdrav iz bela sveta.
Pa u pravu ste da je na delu trivijalizacija intelektualaca i debilizacija celokupnog stanovništva u celom svetu. Pre sto godina su ljudi u novinama čitali šta veliki mislioci i naučnici misle o raznim stvarima. Danas prate Kardašijane i slične.
Naša nota svemu tome je što smo mi u svim tim lošim stvarima prilično napredni.
Бојовићем мост
Инжењера Бојовића је протокол заборавио, а ти се трудиш да за додатно понизиш.
Подржавам идеју да се мост зове Бојовићев мост јер је стварно фантастичан у сваком погледу.
Све честитке поштованом колеги Александру Бојовићу за изузетан пројекат, у моје име а мислим и у име огромне већине Новосађана.
Bombarder
k2
k2
Светозар Милетић
BB
Vracam se filmu. Pocetkom 20. veka zavrsavali su jedan od mostova I glavni projektant je bio pozvan na ceremoniju otvaranja mosta. Kola u kojima se vozio, u pocasnoj povorci, su bila 17. po redu!! Ispred njih su bili politicari, biznismeni, I slicni.
Prvo sam (mozda zato sto sam inzenjer), bio zaprepascen ne-fer tretmanom prema glavnom projektanu. Posle par godina, cini mi se da sam shvatio, ljudi koji vode biznis (iz perspektive projekta) su ipak vazniji od inzenjera. Inzenjer je onaj koji pruza inzenjersku uslugu (kompleksnu ili jednostavnu ali uslugu biznisu). I nemojte me pogresno shvatiti. Ja jako cenim inzenjersku struku I vrlo sam ponosan sto se bavim inzenjerskim poslom.
To su moja dva centa.
Lep pozdrav iz bela sveta.
kazi ,,ladja,,
BB
Nasa, vec poznata, lenjost, bahatost, nemar, neprofesionalnost na delu.
"Sta god da radis, sebi radis" kaze nas narod. Tako I ovi organizatori proslave I projektant mosta.
Najlepse cestitke inzenjeru Bojovicu na mostu koji je zaziveo!!
Pozdrav iz bela sveta
Bojovićev most
@k2
Petar88
Objasnio
k2
Savest
Johny O.
@k2
I od onih nekoliko hiljada na mostu AVu je tapsalo max par stotina
Zox
Poštovanje gospodinu Bojoviću. To što je on u senci pokazuje u kakvom je stanju država i društvo. Ali, mi obični ljudi ćemo pamtiti i poštovati. Siguran sam da mu to najviše znači. Proćiće i ovo jednom . Valjda .
Zato
Pićuka
Boban
Još će vas i okriviti za povredu one babe što je pala
Futog
Dima
Ns
Skromno i sa narodom
k2
Jan 45
Dule
dok
Bojovićev most
Bagri SNS je bitno da je tu njegovo veličanstvo i njegove ulizice a za projektanta nema mesta.
SNS
xx
Mario
Dakle, BOJOVIĆEV MOST!
Hajde sada
Filipinac
Miloš
Rotkvarij
NOVOSADJANIN
Saruman
posmatrač
...
U prevodu - nije želeo da se slika sa jednim pravnikom i njegovom ministarkom građevine - diplomiranim ekonomistom !
I u pravu je - ne bi ni ja!
poznavalac
Zato što i pored hvale o "44.000 članova u NS", nisu mogli nakupiti dovoljan broj ljudi. Po pet puta su pozivali telefonom članstvo i simpatizere, ali slab odziv ...
Bojoviću, ne daj se! Proći će i ovo. Glavu gore, zaslužio si ...
TJ
Putnik
Bombarder
PERICA####
A,kada "MADE IN SNSrbia",završi!
Ta,onda čemo ga mi sami Otvoriti!
Za Svoju Dušu..
dzole
@sramota
Samo1
Gojko
profesorka
U normalnim zemljama glavni projektant i svi ostali radnici stoje na počasnom mestu.
Uostalom, šta bi ovi vredni ljudi radili pored profesionalnih otvarača svega i svačega.
sramota
El Chapo
Jovan
Gospodine Bojoviću, nemojte se previše sekirati zbog Vašeg "neuspeha" da pristupite otvaranju mosta. Na kraju, za sve one koji su bili na njemu, Vi ste ipak veličina. Vi znate čiji je most, a znamo i mi.
Đura
Pera pisar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H